SPP hľadá v e-aukcii realizátora prieskumov trhu na tri roky
Predmetom zákazky sú prieskumy zákazníckej spokojnosti a lojality, konkurencie, potrieb, vnímania značky a imidžu, produktov a služieb, pre-testy a post-testy informačných a komunikačných kampaní, call back, mystery shoppingy/callingy a iné prieskumy podľa potreby. Tie by mal vybraný dodávateľ uskutočňovať niekoľkokrát ročne v období rokov 2014 až 2017.
„Cieľom prieskumov je zabezpečovať porovnanie medzi jednotlivými regiónmi a medzi jednotlivými obdobiami, dodávateľmi energií, identifikovať trendy, riziká, potenciál a pozíciu na trhu,“ uvádza SPP v oznámení.
Predpokladaná hodnota zákazky je 480.000 eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Zmluva bude uzatvorená na obdobie troch rokov. Víťaz vzíde z elektronickej aukcie. Najvýhodnejšia cena bude mať na rozhodovaní 80-% podiel a zvyšných 20 % zohľadní kvalitu vypracovaného návrhu prieskumu trhu na základe zadania prípadovej štúdie. Záujemcovia môžu predkladať svoje ponuky do 3. septembra tohto roka.
Copyright © TASR 2014