Spoločnosť ČEZ Slovensko rozširuje predajné kanály. Plyn a elektrinu vám ponúkne už aj na Facebooku.
„Vieme, že medzi našimi potenciálnymi zákazníkmi sú aj fanúšikovia internetu a sociálnych sietí, tí, čo uprednostňujú rýchly a jednoduchý proces bez potreby osobného kontaktu. Práve pre tých prichádzame ako prví na Slovensku s možnosťou zmeniť dodávateľa plynu a elektriny prostredníctvom Facebooku. Pre konzervatívnejších klientov, samozrejme, naďalej poskytujeme aj servis prostredníctvom našich obchodných zástupcov či zákazníckej linky,“ povedal Igor Nagy, konateľ ČEZ Slovensko.
Na facebookovej stránke s názvom ČEZ Slovensko záujemcovia nájdu okrem základných informácii o spoločnosti aj možnosť vypočítať si, koľko by vďaka našej ponuke ušetrili a v prípade, že ich táto ponuka presvedčí aj možnosť stať sa našim klientom len vďaka pár klikom.
Spoločnosť ČEZ doteraz používala tri predajné kanály – obchodných zástupcov, internetovú stránku a zákaznícku telefónnu linku. Vďaka týmto nástrojom podpísala za osem mesiacov viac ako 55 tisíc zmlúv s klientmi z radov domácností. Aj vďaka Facebooku si plánuje udržať toto tempo a naďalej získavať približne 500 zákazníkov denne.
Zákazníci spoločnosti ČEZ získavajú možnosť ušetriť 10 % z cien elektriny a plynu, mať obe komodity pod jednou strechou a istotu najsilnejšieho stredoeurópskeho hráča v oblasti energetiky.
Pri zmene dodávateľa energií nie je potrebné meniť plynomer, elektromer ani žiadne iné zariadenie. Je to výlučne administratívna zmena. Prechod k spoločnosti ČEZ Slovensko je bezplatný, ČEZ neúčtujú žiadne vstupné ani výstupné poplatky.
Zdroj: ČEZ Slovensko