Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
24. júla 2012 Elektrina a elektrická energia od Energia.skSITA

Nový softvér od IBM prináša intenzívnejší digitálny zážitok

Rastúci počet mobilných zariadení, sociálnych sietí a nástrojov komplikuje riaditeľom marketingu a komunikácie cielený zásah spotrebiteľov. Riaditelia IT zas majú problém sprístupniť zamestnancom, ktorí sú roztrúsení v rôznych lokalitách, firemné dáta. Aby obaja uspeli, musia úzko spolupracovať a nájsť spôsob ako v digitálnom priestore zasiahnuť svoje cieľové skupiny.

Odpoveď na tieto výzvy prináša nový softvér IBM Customer Experience Suite. Miliónom marketérov na celom svete umožňuje riadiť a integrovať všetky druhy údajov na ich webových stránkach, ktoré následne analyzujú a získavajú prehľad o modeloch spotrebiteľského správania a pocitoch zákazníkov. Množstvo údajov z digitálneho marketingu, mobilných riešení, webových stránok a sociálnych medií, či počet „likov“ na Facebooku a spracovanie komentov na Twitteri často paralyzuje marketingových pracovníkov. Ich závislosť na technológiách rastie, no sami priznávajú chýbajúce zručnosti. A podľa agentúry Gartner (1) majú marketingoví riaditelia získať do roku 2017 väčšiu kontrolu nad IT rozpočtom než CIO.

Druhou novinkou je nový softvér IBM Intranet Experience Suite, ktorý spája firemné informácie a údaje, personalizovaný obsah a správy, sociálne médiá a analytické nástroje. Umožňuje zamestnancom byť v kontakte, spolupracovať a získavať informácie kedykoľvek a kdekoľvek. Podľa IDC (2) zamestnanci sú až o 30% produktivnejší, keď na plnenie úloh využívajú interné sociálne nástroje. S neobmedzeným prístupom k informáciám v súkromnom živote zamestnanci očakávajú rovnakú úroveň dostupnosti dát aj v práci, aby mohli pracovať ešte efektívnejšie. Je na firmách, ako na to zareagujú.

Skutočnosť, že digitálne zážitky naberajú na dôležitosti potvrdzuje aj projekt transformácie internetovej stránky wimbledon.com, ktorý úspešne ukončila IBM pre All England Law Tennis Club. Návštevou novej a vylepšenej stránky, ktorú oficiálne spustili 18. júna 2012, mohli diváci prostredníctvom svojich iPhonov, Androidov, iPadov a iných tabletov zdieľať informácie a zúčasťňovať sa diania na kurtoch. Nová stránka priniesla aj nový online televízny kanál Live @ Wimbledon, analytický nástroj IBM SlamTracker, ktorý prinášal analýzu zápasov v reálnom čase, čím fanúšikom sprostredkoval komplexný digitálny zážitok.

„Spoluprácou s IBM sme miliónom fanúšikov na celom svete umožnili prežiť novú digitálnu skúsenosť. Skutočne mohli precítiť čaro Wimbledonu ako nikdy predtým,“ vyzdvihol Mick Desmond, obchodný riaditeľ  organizácie All England Law Tennis Club. „Fanúšikovia mohli sledovať postup ich obľúbených hráčov, pozerať prenosy živých zápasov, pozrieť si sumár najdôležitejším momentov dňa a vždy mali k dispozícii najaktuálnejšie výsledky.“

Zdroje:

(1) Gartner Webinar, By 2017 the CMO Will Spend More on IT Than the CIO, January 2012

(2) IDC, Measuring for Success: Social Business ROI, Doc # DR2011_T7_ET, Mar 2011

Zdroj: IBM

K téme

Bezplatné novinky z Energia.sk raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.