Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. marca 2012 Elektrina a elektrická energia od Energia.skSITA

IBM Slovensko pomáha fimám lepšie spoznávať zákazníkov

Konferencia „Spoznaj svojho zákazníka“ sa uskutoční 15. marca 2012 v Bratislave v hoteli Kempinski River Park. Jej hlavnými témami sú presná identifikácia a analýza zákazníka, nástroje a taktiky na jeho získanie a zvyšovanie spokojnosti. Konferencia je určená riaditeľom, marketingovým a obchodným manažérom, produktovým manažérom a tým, pre ktorých je zákazník jasnou prioritou. „Prechodom na automatizované riadenie kampaní aj spoločnosť IBM zvýšila návratnosť prostriedkov investovaných do marketingu a pri správnom spracovaní a analýze získaných informácií dokážeme lepšie spoznať nákupné správanie a preferencie klientov,“ hovorí Gabriella Pacso, manažérka marketingu a komunikácie softvérovej divízie IBM v strednej a východnej Európe. “ IBM posilnila svoju pozíciu v tomto segmente akvizíciou spoločnosti Unica, lídra v marketingových softvérových riešeniach.“

Okrem referencie spoločnosti IBM odprezentujú svoje skúsenosti aj zástupcovia slovenských firiem, ako na príklad vedúci projektového manažmentu v Zuno Bank Tomáš Janitor, riaditeľ ekonomického odboru vo Volksbank Slovensko Norbert Strieženec a Research Director zo spoločnosti 2Muse Michal Vyšinský. „Som rád, že sa s návštevníkmi konferencie budeme môcť podeliť o skúsenosti s automatizáciou a optimalizáciou procesov, ktorá napomáha produktovej a geografickej expanzii našej banky,“ zhrnul hlavnú tému svojej prezentácie Tomáš Janitor.

„Konferencia prinesie zaujímavé pohľady na potrebu zmeny marketingových aktivít a celkového prístupu k zákazníkovi v digitálnej dobe, ktorá prináša firmám mnohé nové možnosti. Najmä, ak správne interpretujú dostupné dáta o klientoch, na základe ktorých sú schopné prijať rýchle a cielené rozhodnutia. Klienti dnes chcú s firmami komunikovať, sú ochotní sa podeliť o informácie o svojom nákupnom správaní, ak im to prinesie pridanú hodnotu, napríklad v podobe personalizovanej ponuky. Sú aktívni na sociálnych médiách a očakávajú, že firmy s nimi udržia krok,“ zdôraznil motiváciu uskutočniť takéto podujatie na Slovensku obchodný riaditeľ IBM Slovensko Martin Murgač. „Záujem o konferenciu potvrdil, že táto téma je v centre pozornosti slovenských spoločností. Počet registrovaných už atakuje hranicu 200.“

Viac informácií o konferencii nájdete na stránke www.perfektnysoftware.sk

Zdroj: IBM

K téme

Bezplatné novinky z Energia.sk raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.