Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
28. januára 2014 Elektrina a elektrická energia od Energia.skSITA

Česko: Ombudsman ČEZ vyhovel deviatim percentám sťažností na odber elektriny

Tretina oprávnených sťažností bola podľa posúdenia ochrancu práv chybou spoločnosti ČEZ. V 49 prípadoch potom použil špecifický prístup a zohľadnil predovšetkým sociálnu situáciu žiadateľa. Najviac prijatých podnetov pochádzalo zo stredných Čiech (30 %), viac než polovica klientov s ním komunikovala prostredníctvom internetu. K väčšine prípadov (97 %) ombudsman vydal stanovisko do 30 kalendárnych dní. 

Ombudsman ČEZ Josef Sedlák znova preskúmava prípady klientov, ktorí neboli spokojní s vybavením svojej sťažnosti či reklamácie podanej u príslušnej spoločnosti Skupiny ČEZ. Záujem o jeho službykaždým rokom rastie. V roku 2010 na jeho stôl dorazilo 307 podnetov, o rok neskôr 518 a v roku 2012 celkom 775 podnetov.

Tím obudsmana ČEZ vznikol v roku 2009. Ombudsman je nezávislý na dcérskych spoločnostiach Skupiny ČEZ, podriadený je priamo generálnemu riaditeľovi ČEZ. Za celú dobu svojho fungovania riešil tím ombudsmana ČEZ takmer 2.500 podnetov, z ktorých každý desiaty bol oprávnený.

ČTK, energia.sk

K téme

Bezplatné novinky z Energia.sk raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.