Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. januára 2017 Elektrina a elektrická energia od Energia.skSITA

Česko: Ombudsman ČEZ vlani vyhovel 11 percentám sťažností zákazníkov

Ombudsman ČEZ znovu preskúmava prípady klientov, ktorí neboli spokojní s vybavením svojej sťažnosti či reklamácie podanej u príslušnej spoločnosti Skupiny ČEZ. V 81 minuloročných prípadoch bola podľa Sedláka chyba na strane spoločnosti a v 22 prípadoch ombudsman použil špecifický prístup a zohľadnil predovšetkým sociálnu situáciu žiadateľa.

Schreier dnes uviedol, že podania zákazníkov na ombudsmana ČEZ sa v roku 2016 najčastejšie týkali oblasti zmluvných záležitostí (160) podaní. Nasledovali reklamácie merania (114 podaní) a reklamácie zálohových platieb (38 podaní).

ČEZ je prvou energetickou firmou, ktorá inštitút ombudsmana pre svojich zákazníkov zriadila. Ombudsmana má firma od októbra 2009 a je podriadená jeho predstavenstvu. Za dobu svojho fungovania ombudsmanov tím podľa spoločnosti dostal okolo 5000 podnetov a vyhovel 485 z nich.

ČEZ je najväčšia energetická firma. Jeho majoritným akcionárom je štát, ktorá kontroluje cez ministerstvo financií zhruba 70 % akcií. Za vlaňajšie tri kvartáli medziročne klesol spoločnosti čistý zisk aj tržby. Čistý zisk sa znížil o 11 % na 14,7 mld. korún (544 mil. eur), tržby o 5 % na 145,1 miliárd českých korún.

ČTK, energia.sk

K téme

Bezplatné novinky z Energia.sk raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.