Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. mája 2015 Elektrina a elektrická energia od Energia.skSITA

BMW X5 xDrive40e

Pozicionovanie a uvedenie na trh:

BMW Group predstavuje vôbec prvý sériový plug-in hybrid vychádzajúci z konvenčného automobilu značky.

Maximálna trakcia a športový výkon vďaka trvalému pohonu všetkých kolies BMW xDrive aj pri plne elektrickom jazdnom režime, výnimočná efektívnosť podporená technológiou BMW EfficientDynamics eDrive.

Sports Activity Vehicle BMW X5 xDrive40e predstavuje do budúcnosti nazerajúcu kombináciu univerzálnosti a luxusnej atmosféry s inovatívnou jazdnou technológiou presunutou z vývoja BMW i.

Dá sa objednať s celým radom voliteľných doplnkov dostupných pre BMW X5 vrátane exteriérových a interiérových balíkov Design Pure Excellence a Pure Experience, balíka M Sport a BMW Individual.

Uvedenie na európsky trh už na jeseň 2015.

Technické parametre:

BMW X5 xDrive40e: štvorvalcový radový benzínový motor s technológiou BMW TwinPower Turbo (turbodúchadlo TwinScroll, priame vstrekovanie High Precision Injection, variabilné časovanie ventilov VALVETRONIC, dvojitý VANOS), objem: 1 997 cm3, výkon: 180 kW/245 k pri 5 000 – 6 500 ot.min-1, max. krútiaci moment: 350 Nm pri 1 250 – 4 800 ot.min-1; synchrónny elektromotor integrovaný do 8-stupňovej prevodovky, maximálny výkon*: 83 kW/113 k pri 3 170 ot.min-1, max. krútiaci moment: 250 Nm pri 0 ot.min-1; max. výkon celého systému: 230 kW/313 k, max. krútiaci moment celého systému: 450 Nm, zrýchlenie [0 – 100 km/h]: 6,8 sekundy, maximálna rýchlosť: 210 km/h (obmedzená elektronicky), maximálna rýchlosť na elektrický pohon: 120 km/h (obmedzená elektronicky), dojazd na elektrický pohon **: až do 31 km , priemerná spotreba**: 3,4 – 3,3 litra/100 km, 15,4 – 15,3 kWh/100 km, emisie CO2**: 78 – 77 g/km, emisné normy: Euro 6.

* Podľa normy ECE R-85 ** Hodnoty podľa EÚ testovacieho cyklu pre vozidlá plug-in hybrid sa môžu líšiť v závislosti od zvoleného rozmeru pneumatík.

Lítium-iónový vysokonapäťový akumulátor s 96 článkami a kapacitou 9,0 kWh.

Vysokonapäťový akumulátor umiestnený pod podlahou batožinového priestoru s mierne zmenšeným objemom (500 – 1 720 litrov).  

Vysokonapäťový akumulátor môže byť dobíjaný zo štandardných domácich zásuviek; BMW i Wallbox je dostupný aj ako časť konceptu BMW 360° ELECTRIC spolu so službami špecifickými pre dané modely a s asistenčnými službami, služba mobility ChargeNow ponúka jednoduchý prístup a nekomplikované použitie verejných partnerských nabíjacích staníc, služba mobility ParkNow Longterm uľahčuje nájdenie parkovacieho miesta s alebo bez nabíjacieho zariadenia.

Dynamika a zážitok z jazdy:

Tlačidlo eDrive na programovanie hybridného charakteru a výber režimov AUTO eDrive, MAX eDrive a SAVE Battery.

Spínač Driving Experience Control na aktiváciu nastavenia vozidla do režimov COMFORT, SPORT a ECO PRO.

V spojení so štandardným navigačným systémom Professional dokáže inteligentný energetický manažment vytvoriť predbežnú stratégiu pohonného ústrojenstva. Zoberie do úvahy profil trasy, dopravnú situáciu a jazdný režim, aby bola čo najefektívnejšie využitá zostávajúca kapacita akumulátora a maximalizovala sa vzdialenosť prejdená na elektrický pohon s nulovými lokálnymi emisiami.

BMW X5 xDrive40e s modelovo špecifickým nastavením podvozka. Ako súčasť sériovej výbavy je Dynamic Damper Control a zadné samonivelačné pneumatické odpruženie.

Zdroj: BMW Group Slovensko

K téme

Bezplatné novinky z Energia.sk raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.